02.05.13

Kuala Lumpur


 Zwüschestop in KL, bevor mer wiiter uf Borneo flüüged. Zmitzt im gwüel vu wulchechratzer, monorail und schicke malls lokalisiert, hämer eus de agnehme Vorzüüg vunere Big City gwidmet. Wenig bewegig, fast food und sushi, ab is kino für chli kultur und natürli sightseeing vude Petronas Twin Towers :D
Wetter isch regeziit-typisch heiss und nass. Eus häts gfalle da. Es hät zwar Lüüt ohni End aber es isch relativ suuber und zimli modern. Ein tag simer denn no mit de nicole und em nico abghange, um usgiebig die lokale köstlichkeite und s bier z probiere :D

















































1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

hihi in KL bini am liebste is Kino gange weg dene feine popcorn mit caramel übergosse!! aber i mag mi errinnere das es eifach viel zchalt gsie isch i dene rüm wil die das sooooo überklimatisiered !!? naja wenigstens mal e abchühelig ;o) jazi