17.05.13

Phnom Penh, Kambodscha


In kambodscha acho merkt mer schnell, das mer da wieder en sprung zrugg gno hät ide entwicklig. Es isch alles sehr chaotisch, weniger modern, günstig und wege all dem sehr sympathisch :) de strasseverkehr lauft wieder uf de gewohnte siite und s ässe bestaht natürli wieder us riis und ikochtem gmües und fleisch. D hauptstadt isch lärmig, s interessantischte isch sicher s berühmte foltergfängnis S21 und killing fields biz usserhalb als ziitzüge vode gwaltherrschaft vude rote khmer underem pol pot. En holocaust vor nonig so langer ziit (1975-1979). 
Suscht chömer säge dases bis jetzt no nirgends so heiss gsi isch wie da. D strasse sind staubig und d luft brennt. Sicher en hauptgrund, warum die meiste da die meist ziit ide hängematte (hanged überall a jedem huus) ligged. 



































































Keine Kommentare: