In kambodscha acho merkt mer schnell, das mer da wieder en sprung zrugg gno hät ide entwicklig. Es isch alles sehr chaotisch, weniger modern, günstig und wege all dem sehr sympathisch :) de strasseverkehr lauft wieder uf de gewohnte siite und s ässe bestaht natürli wieder us riis und ikochtem gmües und fleisch. D hauptstadt isch lärmig, s interessantischte isch sicher s berühmte foltergfängnis S21 und killing fields biz usserhalb als ziitzüge vode gwaltherrschaft vude rote khmer underem pol pot. En holocaust vor nonig so langer ziit (1975-1979).
Suscht chömer säge dases bis jetzt no nirgends so heiss gsi isch wie da. D strasse sind staubig und d luft brennt. Sicher en hauptgrund, warum die meiste da die meist ziit ide hängematte (hanged überall a jedem huus) ligged.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen