Biz nördlich vu siem reap lieht en mystische ort voller alte religiöse bauwerk, die weltbekannte angkor tempel. Die us verschiedene epoche stammende tempel i dem riisige gebiet sind unbeschrieblich idrücklich und versetzed eim zrugg id vergangeheit. Mer brucht mindestens 3 täg zum s meischte gseh und es isch extrem astrengend wege de lange weg und de gnadelose hitz. Mir händ eus zudem am 1te ruhetag nachem templeseeing e liechti lebensmittelvergiftig zuezoge und sind am end vum 2te bsuechstag völlig entchräftet zämegsackt. Nacheme wiitere ruhetag mehrheitlich im bett simer denn am letschte tag no 40 km entfernt de heilig buddha, e wiiters steibauwerk us alter ziit sowie en wasserfall go bsueche und händ nach dem heiligtümer und tempel marathon einersiits spektakuläri iidrück gunne und anderersiits d schnauze gstriche voll vu tempel jeglicher art ;)
3 Kommentare:
Ei, ei, ei immer wieder sooooo schöni Föteli. Ihr händ beidi es guets Aug für d' Natur, d' Mänsche und Tämpel (hi, hi da händ ihr ja es paar devo gseh!)
Freued eus scho uf die nächschte....
Küssli
MaPa
You both look great..i now at d'lagoon..how are you guys now??Amin dlagoon
Hi, liebe Betty, lieber Manu! Nun haben auch wir es geschafft (!!)- super Blog mit tollen Fotos und Baby unterwegs.... :-)))
Geniesst es weiterhin!
Wir beneiden euch und freuen uns auf die nächsten Bericht!
Passt auf und alles Liebe und Gute!
Peter und Regina
Kommentar veröffentlichen