13.05.13

Sepilok, Borneo


Nach em taucherparadis mabul hämer üs na en platz im dschungel gsuecht um dartevielfalt vo borneo zgeh, was sich als zimli schwer usegstellt hät... Es tuet eim richtig weh wämer kilometer uf kilometer palmöl-plantage gseht und weiss das die ganze gebiet mal blühändi primärregewälder gsi sind! Es isch krass wäme bedänkt das täglich zig fuessballfäld grossi flächene abgholzt werded.. was das heisst für tier- und pflanzewelt und indigeni völker isch klar. ps au i lush und bodyshop produckt isch palmöl drin, sowie fast i jedem 2te nahrigsittel und huushaltprodukt! 
Me händ denn doch es plätzli ame fluss gfunde vo sit 30 jahr wider am gedeihe isch (sekundärwald) und eus a orangutangs, naseaffe, makkake, krokodil und enere grosse vogel vielfalt erfreut :) das chline jungelcamp hät einiges zbüte gah, nachtwanderige, flussfahrte und viel flüügendi affe, de manu und nico (alias rüdiger) sind am liebste am federball spiele gsi und händs nöd mal gmerkt das debii gruusig verstoche werdet. Dbetty und dnicole händ ihri wiiberminute i volle züg uskostet :) 

Vermiss di jetz scho gaaaanz fest mini liebst! Schön händer de lang wäg gmacht zum üs psueche :)









































































































Keine Kommentare: