De plan wär gsii en töff schnappe, zu de gheimnisvoll ebeni vude tonkrüeg düse, denn en grosse bombekrater go aluege und zum schluss es verbombts dorf go bsueche. (D amerikaner händ dem land imene gheime chrieg währendem vietnamchrieg übel zuegsetzt.) S wetter hät de plan nöd unterstützt und so hämer de krater unds dorf wege lehmige, schlipfrige zufahrtsstrasse müesse uufgeh. Die tonkrüeg, wo eigetli us stei sind, händ de tag trotzdem spannend gmacht. Weder weiss mer gnau, wozue die benutzt worde sind (ufbewahrig vu lebensmittel, begräbnisurne, sammle vu wasser, ..) no wie alt das gnau sind. Es mysterium also wo au vu eus gnaueri untersuechige nötig gmacht hät :)
Heicho simer dennoch alles andere als troche und händ s erschti mal uf dere reis e richtig heissi duschi gnosse!
1 Kommentar:
Hallo ihr Beiden! Liebe Grüsse aus Österreich von Bianca und Ivan!
Wie wir sehen lasst ihr es euch gut gehen. Wo ihr überall hinkommt, kaum zu glauben! Genießt es! Zur Zeit haben wir in Österreich sehr heißes Wetter, morgen 40 Grad. Das wird ein Sonntag zum baden im Fluss. Habe bereits ein paar "Zwischensstückli" verarbeitet. Alles Liebe und Gute Reise! Bianca und Ivan
Kommentar veröffentlichen