29.06.13

Vientiane


Di laotisch hauptstadt isch zimli ruhig. Es git ide nöchi zum mekong herzigi beizli und restis, drunter eis mitere top film uswahl zum ufs ipad lade, was mer natürli au gmacht händ! :D 
es fahred viel alti chäfer ume und au suscht gseht mer vereinzelt älteri gepflegti vehikel. Ufem weg det hi hämer de bus, wo im strömende rege überall inegseicht hät, mit zwei karton voller hühner teilt. Und ich han die erschte laotische netzelektriker gfunde ;D



















Keine Kommentare: