Ufem weg nach Ko Tao simer no schnell uf Ko Panghan ane chlini goaparty, die einzig fotografisch Erinnerig isch aber nur de bungalow truuthahn, wo jedem roller nagjagdt isch und en büschel kokospilz.. :) die insle hämer nur churz bsuecht aber isch uf jede fallen bsuech wert. Die ville lüüt verteiled sich sehr guet und es bliibt erstuunlich gmüetlich.
Uf Tao denn hämer dörfe e superentspannti wuche mit Vreni & Andy gnüsse mit inselerkundig ufem scooter (Vreni ohni helm!), jede abig guet esse imene andere resti, fuulenze am pool, schnorchle, die chli nachbarinsle go bsueche, fuulenze am pool, sünnele am strand und jede abig uf de terrasse z vierte en friedliche apero neh.
Mir säged uf dem weg namal ganz fescht danke für die ziit und die unvergessliche erinnerige, isch supercool gsi mit eu, händ eus mega wohl gfühlt :)
dicke gruess und kuss eu
4 Kommentare:
Isch das schön gsi mit eu... sind scho wieder voll im Alltag und läbed vo de Erinnerige. Ihr gnüssed witerhin die spannende Idrück vo ferne Länder, Kulture, Religione und dem abartig guete Asie food. Hebed eu witerhin Sorg... trotz black stone.
MaPa
so läss...ihr händs richtig guet gha zäme, das xeht mer. froit ois mächtig...au de andy und d vreni xehnd so richtig happy us.freude herscht!! d bilder sind uh schön, wett grad au echli amene warme plätzli sii.... bi ois isch sack-gruusigs-huddel-wätter ):
aber was chasch machr?? das bringt mini guet luune no lang nöd zum zämebrucch...wünsch oi ,wie immer, alles liebi,gänd sorg!!
oi i mapa 2 !!
hey ihr 2 lieben!!!
internetzugang war fuer uns in den letzten tagen eine richtige herausforderung und hat letztendlich leider nie geklappt... deshalb kommt erst jetzt eine nachricht.
taman negara war richtig cool!die hinfahrt hat sich mega lang gezogen, sodass wir letztendlich nur einen ganzen tag dort hatten, an dem wir dann aber ne richtig lange tour gemacht haben (so 7 Std.) Neben vielen Insekten, Affen, Wildschweinen und so Wasserbueffeln haben wir aber leider nicht mehr zu Gesicht bekommen... hatte mir Tiger und Elefanten erhofft :D Trotzdem wars wunderschoen! waren danach noch eine Nacht in Kuantan, weil sich die Fahrt auf die Tioman Islands auch als recht kompliziert herausstellte... Faehren fahren nur sehr selten. Dort wars dann aber auch nochmal richtig schoen!!! ist aber tatsaechlich aehnlich wie die perhentian islands... nur dschungel und keine Strassen. Schnorcheln kann man dort auch richtig gut (in der Monkey Bay), Greg hat Nemos, nen Rochen und ganz viele Seeigel gesehen. ich war mal wieder ne schissbuchs und war zu dem Moment nicht dabei :-( Und wir haben voll viele so Riiiiesen Varane gesehen, das war richtig cool da auf der Insel! Ach ja, und mein Albtraum einer Riesenspinne ist noch wahr geworden :D
Wo seid ihr im Moment und was steht als naechstes an???
liebste gruesse... jessi und diego
soooo beautyful :o)
& meined ja ned dasi ned mitlese wür ;o) jazi
Kommentar veröffentlichen