En chline traum und nur zum empfehle! Friedliche ort um es paar täg abhänge, mitem velo über dinsle tütterle, im strömende troperäge an wiehnachte es bingtang uf eusere terrasse gnüsse und im meer de seeschlange sali säge. und de riisespinne usem weg gah. So wies usgseht wirds da aber ines paar jahr infolge abholzig, bauerei und vorallem plastikmüll glich usgseh wie in trawangan...
Sbungi isch en hit, im balinesische stil, gekos und hunderti flüge inklusive :) me händ e chläbrigi flügefalle ufgstellt und zur info, isch au e super musefalle ;) das arme ding hämer natürli befreit!
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen