Zwei Sandchörner..
17.12.12
Willkommen in Bali, Indonesien
Padang bai
Chillige indonesie iistig. Ersti riffhai erfahrig :o
Schwitze nach jedem augezwinkere. Bier und fruchtsaft im interwall. Fründlichi balinese wo eim jede seich wend adreie :P morn gahts ab ufs speedboot richtig gilli trawangan.
1 Kommentar:
david
hat gesagt…
*Like* Vill spass wünsche ich :-)
17. Dezember 2012 um 12:04
Kommentar veröffentlichen
Neuerer Post
Älterer Post
Startseite
Abonnieren
Kommentare zum Post (Atom)
1 Kommentar:
*Like* Vill spass wünsche ich :-)
Kommentar veröffentlichen