Beschti schnorchel location bis jetzt. Lebendigs riff mit viel fisch, moräne und intakte koralle. Leider ohni unterwasserpics da eusi gopro de geist ufgeh hät :x !! Übernachte im zelt für 100 bath/nacht (3chf) strand und sunneufgang vorem igang :D süässi chlini welpe mit flöh übersäht, was dbetty nöd dävo abhaltet jede dure zknuddle :P dä 71jährig wältebummler peter vo konstanz hämer troffe und super tipps becho für tauch- und schnorchelspots in borneo/malaysia! Die sind i üsi reiseplanig ufgnoh :)
2 Kommentare:
Hey ihr 2 SunneMeerLäbe Gnüsser
So cool all das amel echli mitzvervolge, wird jedesmal bleich vor Freud für eu und em wunsch au grad z gah. :)
Dicke Kuss, hebed eu guet Sorg.
Und en Gruess vode ganze Sippe da. :D
Hey Ihr Zwei... schön euri Bilder z'gseh und euri lachende Gsichter!!! Ihr verpassed also gar nüd da i de schweiz... es isch grad nur kalt und alli sind krank :(
ich wür au lieber döt sii wo ihr sind ... aber ja es gaht halt leider nöd immer gäll. Gnüssets ihr defür so richtig!
Ich druck eu fescht.
küsschens martina
Kommentar veröffentlichen