26.01.13

Ko Kradan

Beschti schnorchel location bis jetzt. Lebendigs riff mit viel fisch, moräne und intakte koralle. Leider ohni unterwasserpics da eusi gopro de geist ufgeh hät :x !! Übernachte im zelt für 100 bath/nacht (3chf) strand und sunneufgang vorem igang :D süässi chlini welpe mit flöh übersäht, was dbetty nöd dävo abhaltet jede dure zknuddle :P dä 71jährig wältebummler peter vo konstanz hämer troffe und super tipps becho für tauch- und schnorchelspots  in borneo/malaysia! Die sind i üsi reiseplanig ufgnoh :)



























2 Kommentare:

Bela hat gesagt…

Hey ihr 2 SunneMeerLäbe Gnüsser
So cool all das amel echli mitzvervolge, wird jedesmal bleich vor Freud für eu und em wunsch au grad z gah. :)
Dicke Kuss, hebed eu guet Sorg.
Und en Gruess vode ganze Sippe da. :D

Anonym hat gesagt…

Hey Ihr Zwei... schön euri Bilder z'gseh und euri lachende Gsichter!!! Ihr verpassed also gar nüd da i de schweiz... es isch grad nur kalt und alli sind krank :(

ich wür au lieber döt sii wo ihr sind ... aber ja es gaht halt leider nöd immer gäll. Gnüssets ihr defür so richtig!

Ich druck eu fescht.
küsschens martina